Nog 3 dagen en dan ..... - Reisverslag uit Vught, Nederland van Monica Pelser - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen en dan ..... - Reisverslag uit Vught, Nederland van Monica Pelser - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen en dan .....

Door: Monica

Blijf op de hoogte en volg Monica

10 Februari 2016 | Nederland, Vught

Lieve allemaal,

Hier mijn eerste verslagje voor vertrek aanstaande zaterdag.

Nog even en dan gaat het avontuur beginnen!
De laatste voorbereidingen ben ik aan t treffen, keurig gewassen en gestreken ga ik erheen natuurlijk, dat snappen jullie.
Samen met Ger ga ik Home of Hope en het prachtige land verder ontdekken !
Leuk en spannend.

Mijn skype gebruikersnaam is : monicapelser

Via deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur voor diegene die dat leuk vindt.

Liefs Monica



  • 10 Februari 2016 - 13:16

    Thom:

    Top!

  • 10 Februari 2016 - 13:37

    Noor:

    Goeie reis alvast! x

  • 10 Februari 2016 - 13:42

    Peter:

    Ik kom nog even goede reis wensen !

  • 10 Februari 2016 - 14:26

    Carel En Tineke:

    Goed dat er mensen zijn die een droom hebben en deze aangaan. Monica, jij bent zo iemand. Tineke en ik wensen je veel inspiratie en goeds. Het verschil zit in de details. Dikke kus van ons en alvast een goede reis.

  • 10 Februari 2016 - 14:44

    Gon:

    Een hele goede reis. Leuk om het land nog beter te leren kennen in combinatie met het zeer goede werk wat je daar gaat doen.

    Lieve groeten,
    Gon

  • 10 Februari 2016 - 16:30

    Dorin:

    Goede reis en veel plezier!!

  • 10 Februari 2016 - 16:46

    Nell:

    Ik volg je met belangstelling en verheug me al op jouw ervaringen.

  • 10 Februari 2016 - 16:57

    José:

    Heel veel plezier, succes en mooie ervaringen.

  • 10 Februari 2016 - 17:02

    Jeanne:

    Heel veel plezier en voldoening. Ik ga je volgen. Lieve groet van jeanne

  • 10 Februari 2016 - 17:24

    Maddy:

    Succes met pakken, vergeet de doekjes van de action niet!!! met wattenbolletjes!!!
    en een goede reis. Ik wacht met spanning je eerste verslag af!

  • 10 Februari 2016 - 17:59

    Ank:

    Lieve Monica en Ger,

    Wat moet ik aan al deze goede wensen nog toevoegen?
    Jullie begrijpen dat ik jullie met extra veel belangstelling in dat prachtige land met z'n supervriendelijke bevolking volg.
    Een goede vlucht, een prachtige reis samen en ontzettend veel succes daarna Monica; je zult absoluut daar het verschil kunnen maken.

    Veel liefs,

    Ank

  • 10 Februari 2016 - 18:08

    Wilma:

    Age en ik wensen Ger en jou een hele goede reis. Fijn dat jullie samen de start kunnen maken.
    Veel plezier en succes voor jou Moc in het project daarna. Jouw werk en levenservaring zullen je daar goed van pas komen. We volgen je ervaringen graag..
    Lieve groet, Wilma

  • 10 Februari 2016 - 18:10

    Henny:

    Hoi Monica en Ger.
    Ik wens jullie alles toe wat anderen jullie hiervoor al hebben toegewenst. Een tikkeltje jaloers ben ik ook wel. Mooi dat jullie het niet houden bij dromen maar ook gaan doen. Succes met alles.
    Liefs Henny

  • 10 Februari 2016 - 19:06

    Carla:

    Lieve Mo,
    Stoer van je dat je je Sri Lanka droom gaat verwezenlijken. Natuurlijk reizen we in gedachten met je mee en zullen je regelmatig bestoken met berichten van Nederlandse bodem.
    Heel veel succes en ik weet, bijna, zeker dat je gaat genieten en het belangrijkste is natuurlijk dat je heel zinvol werk daar gaat doen.
    lieve groet,
    Carla

  • 10 Februari 2016 - 20:27

    Berry:

    Leuk om jouw reis op deze wijze te kunnen volgen. In de presentatie op jullie feest konden we een eerste beeld vormen van waar je naar toe gaat en wat je gaat doen. Dit gaat nu realiteit worden. We zijn benieuwd. Goede reis en veel succes daar, ook namens Mieke.
    en... Ger, niet te veel in de weg lopen daar!
    groeten,
    Berry

  • 10 Februari 2016 - 21:06

    Ton En Ria Van Rooij:

    Een hele goede reis toegewenst voor jullie samen

  • 11 Februari 2016 - 08:23

    Anne-Marie:

    Hallo Monica, wat fijn dat je een blog gaat bijhouden. Ben zeer benieuwd hoe het jullie zal vergaan en wat jullie daar allemaal kunnen betekenen.

    Veel liefs, genieten en veel succes

    Anne-Marie

  • 11 Februari 2016 - 08:27

    Philippine:

    Leuk! Het is super wat je gaat ondernemen en bijzonder dat je de start samen met Ger kunt maken. We hebben bewondering voor je en blijven je volgen!
    Lieve groeten Philippine en Ronald.

  • 11 Februari 2016 - 10:38

    Frederike :

    Lieve Monica,
    Geweldig wat je gaat doen. Ik wens je heel veel succes en plezier toe!!
    Veel liefs, Frederike

  • 11 Februari 2016 - 11:04

    Colien:

    Heel veel plezier, Monica! Ger ook, heerlijk om die eerste tijd samen te zijn! Ik ga je zeker volgen en hoop dat je een gelukkige en ook op werkgebied vruchtbare tijd gaat hebben in Sri Lanka! Lieve groet!

  • 11 Februari 2016 - 11:34

    Marga:

    Lieve Moc, 'n goede reis samen met Ger. Daarna zullen we jou verslagen zeker blijven volgen, stoere,ondernemende zus !! Succes. we gaan ook nog wel skypen.

  • 11 Februari 2016 - 12:27

    Emily:

    Monica, Hele goede reis er naar toe!! Geniet ervan en ik zal je zeker volgen en ben benieuwd naar je berichtjes!!

  • 11 Februari 2016 - 18:22

    Sophie:

    Lieve Monica,
    Ik wens jullie samen een hele goede reis en voor jou daarna een fantastische tijd!
    veel liefs Sophie

  • 11 Februari 2016 - 22:31

    Elma:

    Lieve Monica,

    Spannend, maar bijzonder dit avontuur. Geniet ervan

  • 12 Februari 2016 - 10:13

    Monique:

    Wauh Moc, wat een lijst en mooie wensen voor je! Ik wil alleen maar even zeggen dat ik je een super dapper ding vind en ik maak een diepe buiging voor je. Fijn om samen met Ger te starten. Geniet, ervaar, plezier en zuig alles op. Ik blijf je volgen en ben mega trots op je! liefs Monique

  • 12 Februari 2016 - 18:34

    Nicole:

    Hi Monica,

    Heel veel plezier op je prachtige reis.
    Ik ga zeker regelmatig op je blog kijken.
    Have a safe trip!!
    Lieve groet,
    Nicole

  • 12 Februari 2016 - 21:37

    Jolande:

    Lieve Monica, wat is dat snel gegaan! Morgen vertrek je al. Voordat je het weet ben je alweer terug. Dat is natuurlijk een goed teken, maar ook jammer. Ik wens je een fantastische tijd.
    Liefs Jolande

  • 15 Februari 2016 - 13:21

    Mieke:

    Hoi Ger en Monica,
    Zo zien we jullie in Vught bij jullie feestje, en nu al in Sri Lanka. Maak er een mooie tijd van!
    Groeten, Bart en Mieke

  • 17 Februari 2016 - 10:06

    Sabine:

    Hoi Monica,

    inmiddels veilig aangekomen?
    Ik wens je een fantastische reis en ervaring in Sri Lanka. Ben benieuwd naar je verhalen.
    x Sabine

  • 17 Februari 2016 - 11:54

    Tillie:

    Mooie reis en tijd!

    Tillie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vught

Monica

Actief sinds 31 Jan. 2016
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 7772

Voorgaande reizen:

13 Februari 2016 - 13 Mei 2016

Monica naar Home of Hope 4 all in Sri-Lanka

Landen bezocht: